Betingelser

Naturplank.dk’s produkter udarbejdes af naturmaterialer og det rustikke særpræg bevirker individuelle knaster, revner samt kurver.

Betaling

Vi tilbyder betaling med betalingskort.
Al data, der sendes i forbindelse med et køb betalt med et betalingskort er krypteret via SSL, og det er således kun Bambora, der kan læse dem.

Levering

Naturplank.dk afsender møbelordrer på udvalgte datoer.

Som udgangspunkt levere vi ordre på søndage. Vi levere ordre til Fyn-Sjælland i alle ullige uger, og Jylland i alle lige uger. Fragtmanden kontakter dig onsdagen inden leveringen, og aftaler tidspunkt for leveringen.

* Alle bordben samt hylder sendes med GLS.

Du kan læse mere omkring vores forskellige leveringsformer her.

Viabill

Du kan læse alt om betingelser for at afvikle din betaling gennem Viabill. Læs dem her.

Reklamationsret

Naturplank yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Naturplank inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Naturplank returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Naturplank.dk ApS
Ørstedsvej 8
6760 Ribe

Tlf. +45 71 74 70 19

E-mail: kontakt@naturplank.dk

Naturplank.dk ApS dækker ikke omkostningerne i forbindelse med en evt.returnering.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Kontakt@naturplank.dk. Meddelelsen skal indeholde en beskrivelse af skadesomfanget, samt et vedhæftet billede, der tydeligt illustrerer dette.

Varereturnering skal ske til:

Naturplank.dk ApS
Ørstedsvej 8
6760 Ribe

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

Ved returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker til samme betalingskort, som er anvendt til bestillingen af varen.

Materialer 

Hos naturplank dk ApS bruger vi udelukkende Møbel tørt træ  – Møbeltørt træ vil sige at træet er ovntørret ned til 8-10 % . vi skal dog gøre opmærksom på at træ er et naturprodukt som kan arbejde i forhold til temperatur samt luftfugtighed i rummet møblet står i .

Fortrydelsesret

På vores standardprodukter uden tilpasningsmuligheder gælder den almindelige fortrydelsesret. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

På vores tilpasningsprodukter fraskrives fortrydelsesretten. Dette skyldes, at der er tale om specialvarer, fremstillet efter kundens specifikationer, og at disse produkter har fået et tydeligt personligt præg.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Fortrolighedspolitik

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (Kontakt@naturplank.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Du finder det relevante nævn ved at klikke på linket her.

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 18.12.2016